Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná
EM DESIGN Zvolen - grafické štúdio, tlač, reklama, výroba www stránok

WEB aplikácie



Všeobecné pravidlá pre firemný internet vo väzbe na zákazníkov:

1. Prioritne obsluhovať tých zákazníkov, kde osobný kontakt so zákazníkom neprináša žiadnu vyššiu pridanú hodnotu pre spoločnosť. Jedná sa o zákazníkov so špecifickým chovaním – kde ani cielenou obchodnou činnosťou nie je možné dosiahnúť vyššieho efektu. Naopak – náklady obchodných činností sa väčšinou nevrátia.

2. Podpora kľúčových zákazníkov – osobný kontakt je u kľúčových zákazníkov nezastupiteľný a je rozhodujúcim komunikačným nástrojom. Na druhej strane v procese starostlivosti o zákazníka existuje celá rada činností, ktoré môžeme podporovať pomocou komunikácie prostredníctvom internetu a znamenajú hlavne zvýšenie zákazníckeho komfortu. Môže to byť urýchlením určitých činností alebo komplexne prevedenie činností na e-commerce.

3. Prieskum trhu

4. Podpora potencionálnych zákazníkov. (predkontaktné a kontaktné činnosti)

Ciele riešenia internetovej komunikácie:

1. Maximálne urýchlenie informačných tokov,
či už sú informácie prevádzkového, technického, ekonomického alebo finančného charakteru. Na rozdiel od klasických komunikačných kanálov (napr. pošta) môžeme zabezpečiť veľmi rýchly prenos informácií.

2. Zistenie spätných reakcií,
t.j. prejsť od pasívnych prezentácií k interaktívnym riešeniam.

3. Zlepšenie zákazníckeho servisu a jeho centralizácia.
Veľa problémov pri starostlivosti o zákazníka sa dá riešiť touto formou.

Ďalším krokom, ktorý by mal nasledovať je prenos vybraných častí obchodných procesov (väčšinou u vybraných zákazníkov) do elektronickej podoby. Môže sa jednať o zmluvné vzťahy, predzmluvné vzťahy, fakturáciu, predaj výrobkov, platobný styk, zabezpečenie vybraných služieb a pod.
Cieľovým stavom riešenia internetovej komunikácie je okrem zlepšenia zákazníckeho servisu predovšetkým úspora nákladov a urýchlenie procesov.

Tieto otázky internetovej komunikácie je možné riešiť pomocou rôznych všeobecných, alebo na mieru šitých webaplikácií.

Naši programátori spracujú Vaše požiadavky pre rôzne dynamické riešenia na webe na mieru. Prinášame vám aj naše vlastné zaujímavé webaplikácie s jednoduchým a intuitívnym ovládaním.


1. webbalik - webaplikácie s úpravou len učitých sekcií na stránke
2. webportál - umožňuje kompletnú administráciu celej stránky+redakčný systém
3. webobchod - umožňuje katalógový predaj produktov firmy cez internet

Základom pre cielenú komunikáciu a podporu je identifikácia jednotlivých zákazníkov (napr. na základe bonity alebo chovania) a následný servis na základe týchto identifikácií. Naplnená a udržiavaná databáza zákazníkov je základným predpokladom pre úspešné využitie internetovej komunikácie.


 

Využite registráciu a nechajte sa pohodlne informovať o novinkách na našej stránke

:
:
Zabudli ste heslo
Registrovať
webygroup

upresniť

dnes je: 21.9.2019

meniny má: Matúš

podrobný kalendár

www.stavebnik.sk

webmail.slovenska.sk

setup.slovenska.sk

webbalik.slovenska.sk

help

* Farebná škála RGB Tu si môžete vybrať s niekoľkých druhov farieb[1].rtf (67.5 kB)
* Nastavenie účtov v Outlook Express Nastavenie účtov v programe Outlook Expres[1].rtf (1.4 MB)

237935

ÚvodÚvodná stránka